L o n d o n

Nu har jag precis suttit och läst alla Londonbloggarna, till och med en som jag inte känner. Det känns lite smått fail. Men jag saknar min Sandris, fotbollen är helt tom. Smått onödigt att va där känns det som. Alltid när man ska va två och två, jag ba ååh Sandra va med mig!...nej för du är i London. Så skiter det sig. :P Men resan är betald och vi har fått reda på vilket hotell vi ska bo på, så typ drygt 1,5 månad kvar! Egentligen mer 2 månader, men det låter så långt så det struntar vi i.
I alla fall, så idag så har jag klippt mig. Blev en snelugg och värsta snebenan. Får se hur länge jag pallar snebenan och jag tror att luggen ska bli kortare, så att den slutar över ögonen. Btw så hör jag ganska ofta att min hårfärg är fin och att jag inte ska färga håret och istället ha det så här. Så får se, men jag känner mig lite Kissiestyle, speciellt med denna nya frillan, och det är ILLA! Dock är jag långt ifrån Kissie i allt annat, men håret, hmm.. Får se, hoppas att hon färgar håret snart ;)
Träningsläger i Skåne
Träningsläger i Danmark
Första gången i London.

Kommentarer
Postat av: sandra

awie ida jag saknar dig med! och fotbollen :( men var ute och sprang idag. gå upp 5 kilo, my ass alltså! :D

vilka dagar kommer ni då? sitter här och väntar ;)

puss på dig

2010-09-08 @ 22:00:17
Postat av: sandra

Oki gött då hinner vi shoppa hela helgen huhu ;) karro och ug kommer typ 23-26 eller runt där iaf, så ni avlöser varandra typ :DD

2010-09-09 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0