match i knäred

och en bula, ett svullet knä/smalben, ett antal blåmärken och tre mål senare sitter jag här i sängen, halvtittar på morden i midsomer och kollar runt på datorn. 
Matchen vann vi med 4-1 och jag gjorde som sagt tre utav målen och Emilia gjorde det första. Spelade anfall, för första gången på en hel evighet känns det som! Spelade ju alltid det innan men sen när jag började i damlaget så blev jag yttermitt på något vis. ;P Det var riktigt förvirrande och Kajsa fick skälla på mig flera gånger för att jag stod fel. (a) Efter matchen var jag i alla fall helt speedad, men nu har det mesta försvunnit och jag är mer helt slut än något annat. Så nu ska jag nog snart sova.
Föresten, jag är ledig imorn, tss.

Kommentarer
Postat av: sandy

awesome ida, 3 mål?! :DDDD

2010-09-02 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0