p e a c e

Sitter hemma framför tvn och väntar på att jag ska sticka till skolan, typ 45 minuter kvar. Ska hinna käka nudlar med tänkte jag, pallar inte äta i skolan idag. Har redan gjort en läxa och jag känner mig fett duktig, det var historia typ kvinnors rätt i samhället på 1800-talet.
I eftermiddag slutar jag skolan klockan 4 och ska samlas på tuvan för att åka till knäred och spela match redan klockan halv fem så jag ska köra inom 7eleven och köpa lite mat så att jag orkar spela.
Föresten, nämnde jag min awesome kalender? Den är asnice!
Här kommer en bild bara för att jag inte har något bättre för mig och känner att jag har alldeles för lite bilder i min blogg, som jag för övrigt tar på vääääldigt stort allvar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0