H A P P I N E S S

Igår spelade jag två matcher på rad i stormen. Det öste ner mesta tiden och bollen flög åt helvete i vinden.
Sandra är du avis? Tre matcher på en vecka har jag spelat nu. Alla har gått käpprätt åt helvete. Tur att säsongen snart är över så vi slipper spela uselt så länge till.
Men jag fattar inte för vi är awesome på träningarna, men det glömmer vi tydligen bort när vi ska möta andra lag.

Men samtidigt, förstår ni hur glad jag är för tillfället?!
Jag och bästis ska till Idre i vår! Gonna be awesome. Nea och Ida gör Idre osäkert, i en vecka i alla fall. ;)
Asså jag är så glad just nu, jag ba aah! Först London till värsta underbaringarna där och bara shoppa! Sen blir det troligtvis Trysil med familjen och sen Idre. Och till sommarn, när jag och nea har pengar till skillnad från i somras så SKA vi utomlands. MMM! Längtan är stor! ;)
Tänk så hade man tagit den första bilden med en systemkamera? Tänk så nice den hade blivit. Just det, jag har köpt en systemkamera nu. Äntligen. ;) En Nikon 3000, men 18-105 objektiv :))

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: klart jag saknar dig ;)<3 hehe nä inget speciellt bara tänkter för mkt som vanligt :(



JA JAG ÄR AVUNDSJUK!

och fan vilken framtid du har planerat då din skitunge, du kommer ju bara glida runt nu :D

nice med kamera!! puss

2010-09-20 @ 23:17:11
URL: http://sandyslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0