Egoboost

Spelade cup i Varberg idag. Vägen dit var ett helvete, klockan sju i morse var vägarna inte speciellt bra och det snöade som aldrig förr.
Matcherna gick lite sådär, första var ganska förjävlig. Andra var mycket bättre, men ändå inte tillräckligt bra. Men jag, som stod i mål, gjorde rätt många, rätt asgrymma räddningar. ;) Tredje matchen var inte heller så jättebra, bättre än första men sämre än andra.
Efter matchen kom det fram en snubbe, något annans lag tränare tror jag det var, presenterade sig och sa att jag hade spelat riktigt bra. Sen sa han att han gjorde det så att jag kanske skulle känna igen honom om han hörde av sig. 
Det var rätt nice, inte för att jag tror att han kommer ringa och jag kommer definitivt inte byta lag men det var ändå en liten egoboost. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0