förjävligt

Jag är på så fruktansvärt förjävligt humör. Just nu och det känns som att det är likadant hela tiden. Det är så jävulskt tråkigt och jag skyller det på skolan. Skolan SUGER. Jag pallar inte gå dit längre, det känns bara så sjukt meningslöst. Jag var så extremt nära att riva sönder alla historiepapperna innan, men så kom jag på att jag inte orkar samla ihop småbitarna.
Har nog aldrig varit så här skoltrött i hela mitt liv. Jag vill bara ha sommarlov och då vill jag bara ligga och dega men nej, då ska jag upp och jobba klockan 6 på morgonen.
ÅNGEST!
Borde börja med antidepressiva.

Kommentarer
Postat av: Nea

vet du vad som är ännu bättre än antidepressiva? Nea och en tur till värmen medans alla andra har praktik. Dock en nackdel just nu: massa oroligheter i Egypten!

2011-01-27 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0