ID Bare Minerals

Sminket jag skrev att jag köpt har jag inte provat än men det har jag haft förut så det är bra. Eller ja, jag har haft en av de grejerna jag köpte. Jag är blek, därför har jag blek foundation men då känner jag mig som ett spöke. Så nu fick jag tag i ett solpuder som är utformad för min foundation.
Jag fick tag i ett startkit som innehåller en massa:
2 olika foundation (1 till sommarn)
1 solpuder
1 concealer
1 puder man har ovanpå foundationen så att det ska bli lite finare.
1 foundationborste
1 solpuderborste
1 concealerborste
Ett äkta klipp! Detta kostade knappt 1000 kronor och det kostar egentligen 2200(!).
Jag hade inte ens fått alla borstarna för det priset jag betalade för alltihop. Så nu kan jag försöka göra mig snygg igen.
Allt detta är från ID Bare Minerals, dyra men grymma grejer! Det här är typ det enda jag kan använda med min fetstörda hy. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0