Jag har fortfarande inte gjort engelskan.

Men det är okej, nästan. Jag har läst ett naturkunskapspapper i alla fall, prov på måndag. Tog hem grejerna förra tisdagen, alltså för nästan två veckor sedan men har inte öppnat boken än. Jag är fortfarande inställd på lovläget i hjärnan. Att jag bara gått i skolan två dagar denna veckan gör det hela inte bättre heller, ännu mer lov i skallen!
Idag fick jag ett litet högskole brakedown när mamma fråga var jag skulle ha min praktik om några veckor. Innan visste jag vad jag ville, inte nu längre. Kan skriva ett helt A4 om mina tankar runt allt detta men jag ska nog låta bli, eller ta det i ett eget inlägg som ni bara kan strunta i att läsa. Kan vara kul att ha sen när man är klar med valet och står med en god karriär framför sig.
Nu ska jag läsa klart dom andra tre häftena och svara på frågorna så att jag klarar ett godkänt på provet. Jag har aldrig siktat på G i hela mitt liv förut men jag har verkligen slutat bry mig för tillfället. Blir väl yrkeshögskola ändå. :)
Jag posa lite i camen med min nyköpta tröja bara för att jag ville skjuta upp naturkunskapen lite mer, börjar bli proffs på det där med att skjuta upp saker - värdelöst!

Kommentarer
Postat av: nea

provet är på tisdag ida lilla;P

2011-01-23 @ 00:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0