Två dar

Fick hem ett paket från H&M igår kväll, öppnade det idag. Där låg en del kul grejer, som en knallblå bh, ett brunt flätat skärp och ett par sandaletter - blommiga med jättehöga klackar i kork.
I brist på något att göra idag så åkte jag och mamma till Eurostop och jag hittade galet snygga Vagabond tygskor i beige för 599. Helt underbara, så dom fick faktiskt följa med hem.

Igår slutade vi vid halv ett någon gång, hade lektion i en halvtimme, men vi stannade i skolan i brist på annat att göra och drog oss in till stan vid fyra för en fika på skånskan, Nea, Linda, Michelle, Ebba och jag. Efter det käkade vi kina mat och sen letade vi upp någon liten konsert där Michelles klasskompisar skulle spela.
Men nu ska jag hjälpa Oscar med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0